אימון טבטה ביתי לישבן, רגליים וידיים (חלק ב')

הבטחתי לכם סרטון המשך לאימון טבטה מלא ומוצלח והנה קיבלתם- חלק ב' לאימון! והפעם אימון טבטה ללא ציוד לשרירי הישבן, הרגליים והידיים (יש אחורית/ תלת ראשי).

הרכב האימון

הטבטה הזו מורכבת כמו הקודמת, משני תרגילים והם:
1. סקוואט בולגרי (Bulgarian split squat) והוא מסייע לחיזוק וחיטוב שרירי הישבן והרגליים. בנוסף, הוא תורם לשיפור וחיזוק היציבה.
2. פשיטת מרפקים- ג'קסונים (Dips) והוא מסייע בחיזוק שריר התלת ראשי (יש אחורית) ושרירי הכתפיים.
ניתן לבצע את התרגיל על שולחן, כיסא יציב, קופסה או כל פריט יציב בעל הגובה המתאים.
האימון הנו ללא ציוד ומתאים למתאמנים מתחילים וגם למתאמנים מתקדמים, כך שניתן לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן ומה שנותר לכם לעשות הוא, להפעיל את הסרטון, לבצע את האימון וליהנות מהתרגילים וגם משיר הטבטה שמתנגן ברקע.
ואל תשכחו לבצע 25 קפיצות כוכב (או Jumping jacks) בסיום האימון. נתראה בחלק הבא שיעלה בקרוב.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה