אימון טבטה ביתי לחיטוב הגוף וללא ציוד – למתחילים ומתקדמים (חלק 4)

החלק האחרון באימון הטבטה הביתי שלי לחיטוב הגוף כבר באוויר והוא יגרום לכם לשרוף הרבה מאוד קלוריות! האימון ללא ציוד ומתאים למתחילים וגם למתקדמים וזה יתרון ענק שמאפשר לכם לבצע את האימון בכל מקום ובכל זמן, גם בבית!

הרכב האימון

קצת על אימון טבטה (Tabata): זהו אימון שאורך כ-4 דקות המורכבות מ-8 מחזורים (סטים). כל מחזור אורך כ-20 שניות של עבודה ומיד לאחר מכן 10 שניות מנוחה.

מה כולל אימון הטבטה היום:
תרגיל 1: עליות מדרגה (Step Ups)- תרגיל לחיזוק שרירי הרגליים בדגש על הירך הקדמית.
תרגיל 2: שכיבות סמיכה – תרגיל לחיזוק שרירי החזה, יד אחורית (פושטי המרפק) והכתפיים.
תרגיל 3: סקוואט בולגרי (Bulgarian split squat) תרגיל לחיזוק שרירי הישבן והרגליים.
תרגיל 4: פשיטת מרפקים ג'קסונים (Dips)- תרגיל לחיזוק פושטי המרפק (יד אחורית) ושרירי הכתף.
תרגיל 5: יד לרגל נגדית (Alternate Vups) או כפיפות בטן "אופניים" (Bicycle crunch) – תרגילים מעולים לחיזוק שרירי הבטן האלכסוניים.
תרגיל 6: כפיפות בטן אלכסונים (Twist sit ups): תרגיל בטן המסייע בחיזוק שרירי הבטן האלכסונים.
תרגיל 7: קפיצות כוכב (Star jumps) – התרגיל תורם לשיפור סיבולת לב הריאה, קואורדינציה, יציבה וכוח מתפרץ. בנוסף, הוא מסייע בשריפת קלוריות גבוהה מאוד.
תרגיל 8: קפיצות כוכב.
בסיום הטבטה יש לבצע 25 סמוך קום (Burpee) וזה בעצם החלק שחותם את אימון הטבטה הזה ומעצים את גודל שריפת הקלוריות ושיפור סיבולת לב הריאה.

אז חברים, אם בא לכם ליהנות מאימון טבטה ביתי ללא ציוד, כזה שיגרום לכם לשרוף קלוריות ומתאים לחיטוב הגוף, זה האימון! במיוחד שהוא מתאים למתאמנים מתחילים וגם למתקדמים. אז יאללה, תפעילו את האימון ותהנו מטבטה נדירה.

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם