אימון חג לשריפת קלוריות גבוהה | למתקדמים

ביקשתם? קיבלתם!
והפעם אימון חג לשריפת קלוריות גבוהה למתקדמים, בו אתם נדרשים לבצע פירמידה יורדת ועולה באופן הזה:
10-9-8-7-6-5 חזרות
ולאחר מכן פירמידה עולה
5-6-7-8-9-10

מהתרגילים הבאים:
1. ברפי – Burpee
2. לאנג' קפיצה – Jumping Lunges
3. ג'ק נייף – Jack Knife
* בכל 3 דקות יש לבצע 50 טיפוס הרים.
ניתן לבצע את האימון בכל מקום ובכל זמן, ללא ציוד מיוחד, יתרון מדהים ליהנות מכושר אמיתי, ללא תירוצים. תנו בראש ו… תהנו 🙂

עבור אימון למתחילים יש להיכנס ללינק הבא: אימון חג לשריפת קלוריות למתחילים

* אין לבצע את האימון ללא היוועצות מוקדמת עם איש מקצוע מוסמך.
* אין לבצע את האימון ללא חימום מתאים.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה