אימון חג לשריפת קלוריות גבוהה | למתחילים

חג שמח יקרים שלי! ביקשתם? קיבלתם!
והפעם אימון חג לשריפת קלוריות גבוהה עבור מתאמנים מתחילים. את האימון ניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן ללא ציוד כושר מיוחד, ולכן אין מקום לתירוצים.

מה נדרש מכם באימון?
יש לבצע פירמידה יורדת מ-10 ועד 5 (חזרות) מהתרגילים הבאים:

1. חצי ברפי – Half Burpee
2. לאנג'ים/ מכרעים – Lunges
3. כפיפות בטן מלאות – Sit Ups
בכל 3 דקות יש לבצע 50 טיפוס הרים.

במידה ויש לכם כוח להמשיך, מעולה! הפעם תבצעו את הפירמידה בסדר עולה- מ-5 חזרות ועד 10.

לאימון עבור מתאמנים מתקדמים הכנסו ללינק הבא: אימון חג לשריפת קלוריות גבוהה למתקדמים

* אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.
* אין לבצע את האימון ללא ביצוע חימום מתאים.

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה