אימון אירובי למתחילים

רוצים להיכנס לכושר וליהנות מהדרך? קבלו ממני אימון כושר אירובי למתחילים ללא ציוד מיוחד כך שיש לכם אפשרות לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, גם בבית!

האימון מורכב מ-5 סיבובים, בכל סיבוב 3 תרגילים, כאשר כל תרגיל מתבצע במשך 20 שניות. לאחר כל סיבוב אתם תזכו ל-30 מנוחה.
לאחר שתסיימו את הסיבוב החמישי, תצטרכו לבצע 50 טיפוס הרים וגם 50 ג'מפינג ג'קס במטרה לשמור על דופק גבוה, לשפר את סיבולת לב הריאה שלכם וגם לשרוף יותר קלוריות.
מטרת האימון: חיזוק שרירי הגוף בדגש על שרירי הבטן, וכמובן גם שיפור סיבולת לב הריאה.
אז חברים, נגמרו התירוצים. יש לכם הזמנות מדהימה לבצע אימון כושר אירובי בבית וכן, הוא מיועד למתאמנים מתחילים 🙂

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה