אימון אירובי למתחילים

רוצים להיכנס לכושר וליהנות מהדרך? קבלו ממני אימון כושר אירובי למתחילים ללא ציוד מיוחד כך שיש לכם אפשרות לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, גם בבית!

האימון מורכב מ-5 סיבובים, בכל סיבוב 3 תרגילים, כאשר כל תרגיל מתבצע במשך 20 שניות. לאחר כל סיבוב אתם תזכו ל-30 מנוחה.
לאחר שתסיימו את הסיבוב החמישי, תצטרכו לבצע 50 טיפוס הרים וגם 50 ג'מפינג ג'קס במטרה לשמור על דופק גבוה, לשפר את סיבולת לב הריאה שלכם וגם לשרוף יותר קלוריות.
מטרת האימון: חיזוק שרירי הגוף בדגש על שרירי הבטן, וכמובן גם שיפור סיבולת לב הריאה.
אז חברים, נגמרו התירוצים. יש לכם הזמנות מדהימה לבצע אימון כושר אירובי בבית וכן, הוא מיועד למתאמנים מתחילים 🙂

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם