איך עושים סווינג עם קטלבל (Russian swing)

קטלבל סווינג (Swing) או "סווינג רוסי" הוא ללא ספק אחד התרגילים האפקטיביים ביותר לחיזוק השרשרת האחורית של הגוף, בדגש על שרירי הישבן, ערך האחורית והגב התחתון. בנוסף, תרגיל הסווינג יכול לסייע בפיתוח כוח מתפרץ, סיבולת לב-ריאה, יציבה וקואורדינציה. אז איך תבצעו אותו נכון ותמנעו מפציעות ספורט מיותרות? כל זאת ועוד במדריך הקצר והקולע שלי לתרגיל הסווינג כנגד משקולת קטלבל.

דגשים לקטלבל סווינג

  1. פיסוק רגליים ברוחב כתפיים.
  2. היכנסו ל-HIP HINGE ואחזו במשקולת
  3. שכמות מכווצות.
  4. בית חזה "פתוח".
  5. עמוד שדרה במנח נייטרלי (קשת מותנית טבעית).
  6. ועכשיו שימו לב- תדמיינו שהרגליים שלכם נעוצות לרצפה ואתם רוצים לקפוץ למעלה בכל הכוח, רק שבפועל – אתם נשארים על הקרקע (כי הרגליים שלכם נעוצות ברצפה). ועכשיו תיישמו- תמשכו את המשקולת בין הרגליים, תניפו אותה לפנים בכל הכוח ואל תשכחו לכווץ שרירי ההמסטרינגס והגלוטאוס (שרירי הירך האחורית והישבן).

אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה